Dem 7 dödssynderna enligt Sandra

Dessa varierar dåra ;P men just nu är det dessa:

1. Att sno en stjärna från mig på Mario Party :O
2. Att mobba Yoshi :O
3. Att kritisera hundar
4. Att dricka cola och inte bjuda mig
5. Att sno pizzabröd eller pizzakanter från mig
6. Att inte svara på sms!
7. Att vara dålig som dj :O (så att bästa jag måste ta över :D haha)

Sen så kan jag tillägga att Röda linjen borde tas bort och att gröna är bäst :D HATAR röda linjen för den är äcklig och alltid typ full.. och dessutom är det typ nästan alltid gamla t-banor -.-' Bildskiten är seg så vi sktier i det :) maha! Senare inlägg kanske? hahah.

Kommentarer
Postat av: jessan

4an, HAHAH!

kaan hända att jag bryter mot några synder på sön (muhahaha)

2010-01-21 @ 21:14:08
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0