Bubblan sprack

Det går skit för mig. Dels för att jag inte har ngr bra kroppsbilder av mig. Vilket jag skulle ha behövt för att göra en header som jag fick en idé till. Men icke.. så jag har suttit och försökt göra ngt annat istället.. jag blir inte nöjd. Inte alls. Det blir bara massa skräp. Hatar det. Sen kmr brur in och tkr jag är knäpp.. okej det visste vi ju redan.. men han tror typ att jag tkt dem var tråkiga för att jag gått och lagt mig tidigt när vi varit hos farmor men att jag nu sitter uppe.. HAHAH. För det första blir jag inte lika trött när jag sitter vid datan. Jag skulle med all säkerhet kunna sitta till 5 bara jag har ngt att göra. Det kan jag inte om man typ ser på film eller spelar eller så. Det bara är så. Plus att jag han inte ens har ngn aning om vad som rör sig bakom mitt pannben. haha, han har ingen aning, och inte heller tänker jag dra upp det. Nej jag ska väl sova. Sova, sova, sova. För nu är allt förstört. Allt. Han kanske inte förstår det men han förstörde det. För medans jag försökte med headern och lyssnade på musik släppte jag för ett tag allt det jobbiga. Jag liksom flöt in i min egna lilla värld och bara var. Well nu är bubblan sönder och just nu vill jag bara gråta. HAHAHAH. Stopp där, nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Fredrik :)

Du e rolig du:)..haha knäppis! ;)

2010-01-11 @ 05:33:30
URL: http://freddelito.blogg.se/
Postat av: Nadja

va snyggt det blev ;) <3

2010-01-11 @ 16:43:29
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0