Bloggfixande typ hela dagen jao

Efter mkt kämpande är jag nu klar med bloggen :) Eller okej, det finns två småsaker som jag säkerligen kmr fixa sen.. pedantisk som man är ;P men just nu orkar jag fan inte. HAhah , har fan suttit här i ett flertal timmar så nu får det räcka. Kanske är bakgrunden för dyster också, men inte fan tänker jag ändra det idag ;D haha.

Men då jag har ju inte skrivit ngt idag :O hahha, fy skäms på mig ;P men ahh, så jag har inte gjort så mkt. Kunde trots all skit somna igår och sov som en stock. Vaknade vid 9 och var pigg som satan :O hahha. Fast låg ändå kvar i sängen en halvtimme då det var så varmt och skönt x) Sen klev jag upp och då blev det till att sitta vid datorn och typ svara på lite roll (det kändes ganska bra faktiskt :D) och sen satt jag ju och höll på med headern ända tills brur och jag gick upp till v-by strax efter ett :P Där uppe gick vi till banken och sen köpte vi en födelsedagspresent till syster vår. Ahh och så träffa vi Nadja, Ullis och Mika :P Fast Mika gick nästan direkt, men vi hade sällskap med Ullis och Nadja ett litet tag :) Mysigt. Vi skiljdes åt och jag och brur köpte mjölk och semlor innan vi gick hem :P Sen har jag bara suttit här :O haha, eller jo! jag ringde apoteket också, hoppades på att få tider eller ett schema eller ja vad som helst :O men inte. Dem hade inget behov av min hjälp för tillfället.. så arbetslös tills dem hör av sig :/ that´s not good. Blir väl till att besöka Arbetsförmedlingen inom en snar framtid och typ.. "Hej :).." Jag hatar dem :D hahah. Okej, nu ska jag ta en kort datapaus ;P ska fråga brur också om han vill spela wii med mig :) Kanske syster också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0