A world that's upside down

Och jag är förkyld :D Lyckat Sandra! Hahha 8) Inte konstigt egentligen med tanke på att det känns som om halva kvällen igår gick åt till att frysa 0.o hehhe </3 Men skitsamma! Var iaf roligt med Nadja, Ullis och brur, och roligt att träffa Ronja, samt att under cirka 45 minuter träffa Erika, Jessica och Kamilla!<3 Dessutom var det mysigt på Cattens :) hahha.

Fick iaf en bild från när vi stod ute och frööös utanför Montage ;P

Men ahh, blir väl till att ta det lugnt resten av helgen. Måste bli frisk så jag kan gå till jobbet på måndag :O Annars får jag fan tvinga mig dit. Jao. Imorrn är det ju middag och sen typ film/spelkväll hos Alex, drar väl dit ett tag iaf men troligtvis inte så länge. Och vad jag ska göra den lördag vet jag fan inte. Hade ju tänkt att inte sova hemma och sen va social under förmiddagen iaf, men nu blev det ju inte så :O hahha, ännu snurrar tusen tankar och funderingar i mitt huvud och det känns som om jag är den mest förvirrade människan på jorden just nu :( Vill prata med ngn men det är fan ingen inne på msn, dessutom vet jag inte hur jag ska förklara allt. Tebbs? Nadja? Logga in! Det är väl dem som är mest insatta i det hela, och dem som jag har lättast för att öppna mig för skulle jag tro. Jag kan inte sluta oroa mig över att jag förstört allt genom att vara jobbig. För jobbig är jag, alldeles för ofta eftersom jag tänker för mycket. Analyserar saker och sedan rör ihop både negativa och positiva slutsatser som sen lämnar mig med massa frågetecken i skallen. Usch och blää vad jag önskar att jag bara kunde släppa allt tänkande och bara vara. Hur som helst kom jag i alla fall fram till att jag INTE ska planera. Jag är sjukt bra på att planera, men har insett att det oftast blir bättre om man inte gör det. Därför ska jag försöka att inte göra det. Vi får väl se hur det går. Hahah.

Kommentarer
Postat av: Sjuklingen

<3

2010-01-30 @ 13:18:00
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0