Your words are not associated with your actions

Jag funderar ännu på det där, men det går bra ändå :) Jag har bestämt mig för vad jag ska göra imorrn :) haha Tebbs vet :D hahah ;) Känner mig tjock för jag blev hungrig och tog lite havredryck och flingor :O hahah, efter klockan 21.. fy skam ;D hahah, bättre än glass iaf som jag först tänkta ta xD hahah. Sörjer fortfarande bortgången av min skylt. Fyfan den ägde jue! :O Jag vill ha en sån affisch! :O ngn ge mig en? :) hahah xD
Aja hur som helst så räddar rollspelet mig ikväll igen :) Me like! Tror min sociala sjukdom har gått över. Eller okej, det har den absolut inte xD den har bara sjunkit undan från sin extremhet :P bra det. Fick ju typ ångest om man inte var social förra veckan :O hahah, var helt sjukt ;D men nu känns det bättre, även om jag fortfarande gärna är social. Ngn? :) hahah. Okej inte idag dåra, ska ju fan sova om typ en timme eller så 8) hahah. Kan iaf säga att jag definitivt har hittat ett jobb jag trivs med! Ett jobb som jag gillar :) That´s good :D

Bara för att ngn nämnde dem i lördags när vi såg på Melodifestivalen, och för att jag tkr denna låt är så söt :D typ.. charmig :D hahha x)

Kommentarer
Postat av: jessana

ååh nu blev jag sugen på flingor och mjölk! bra ide sandra!:D frosties<3



var social med min some day vet jag :) spela lite wii och lyssna på mcfly? och lite.. mkt.. HSM ;)?

2010-02-08 @ 21:48:22
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja =)

2010-02-08 @ 22:05:03
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: malin

ja =)



nej inte frosties med mjölk jessica!, då blir mjölken för söt! :O man ska ha kspecial med röda bär <3<3<3 ^^

2010-02-08 @ 22:06:21
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0