Jag är envis

Även idag gick jobbet bra, har dock ganska ont i fötterna 8) hahah. Hur som helst så orkar jag inte prata om jobbet, och jag tror inte så många bryr sig heller ;P hahah, eller okej, det är väl inte direkt många som läser min blogg, men dem få som läser den har nog läst tillräckligt om mitt jobb så länge det inte händer ngt.. wow typ xD hahah.

Min envishet vacklar, men jag vägrar ge upp. Jag vägrar, även om det är det jag mest av allt vill göra nu. usch fyfan, jag döööör här </3 hahah. Aja, kvällen ser ut att bli seg, inte direkt vad jag hade hoppats på, men jag antar att jag överlever det också. hahah. Fler inlägg lär ju komma senare när jag har ngt att skriva 8)

Kommentarer
Postat av: jessan

spelar väl ingen roll hur många som läser så länge det finns ett intresse (läs: mig) ;)

2010-02-04 @ 21:05:24
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0