whiny girl

Jag orkade inte svara på roll, så istället skrev jag lite info om min nyaste karaktär. Blev inge bra dock 8) haha. Kan lika gärna logga ut och krypa ner i sängen för att sova, men vafan jag pallar inte. Är för rastlös för att sova. Typ. Inte för att jag har ngt annat att göra. Hahah this sucks. Hej positivitet :) ehehhe. Jag måste seriöst göra ngt för att bli positiv igen. Okej.. jag antar att det kmr tillbaka senare, jag menar jag klarar iaf av att sitta framför datan en hel kväll nu utan att deppa sönder 8) hahah. Min översocialitet verkar ha dött, men jag är fortfarande lite fast i det. När man är social med folk mår man bra, det är bara så det är. I för sig är jag ju helt utelämnad till mig själv här ikväll.. har inte ngn att snacka med på msn, vilket jag annars alltid har. Fyfan, nu känner jag mig ensam igen -.-' Borde vara van egentligen. Fan vad tragiskt det lät. Hahah, men vafan! Nu sitter jag igen och gnäller. För det är väl fan det jag gör.. Gnäller. Vet att det kmt en jävla massa gnäll från mig den senaste tiden :O men det finns en anledning, och dessutom.. som jag sagt förut.. jag mår faktiskt lite, lite bättre av att gnälla lite. Av att klaga lite. Så det får man helt enkelt stå ut med 8) den som tröttnar kan ju sluta läsa min blogg :) hahah!

Har fortfarande ont i min höft också -.- hahah, lite mer klagan här ja. Kan inte heller säga att livet känns särskilt spännande eller roligt just nu. Okej alla har väl dem stunderna, och ibland känns det ju bara bläää på allt, medans ibland går man runt och sjunger som satan för att allt känns bra. Well just nu känns det som om "är det inte det ena så är det det andra", så vart fan har jag mitt braiga humör så jag kan gå runt och sjunga och bara må bra?
Tebbs kom in på msn! Kvällen är räddad! :D Hej och hååå nu avslutar vi detta deppiga inlägg.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Naww, vi gillar inte när du deppar.. Btw, snacka om sympationt! Har oxå ont i höften, fast på höger sida istället ;)



Ajja, hade mest bara lust att kommentera så du vet jagg jag älser :D

2010-02-16 @ 23:03:13
URL: http://spraliish.blogg.se/
Postat av: Nadja

Du är inte ensam.. Du har mig! <3

2010-02-17 @ 08:17:18
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0