They can’t tell me who to be

Jag har haft en väldigt aktiv kväll. Svarade på roll och sen började jag se på Skattkammarplaneten. Pausade efter ett litet tag och svarade på roll. Såg på film igen. Pausade och svarade på roll.. såg på film igen. Sen svarade jag på roll igen, fastnade där och insåg för en timme sedan att vafan.. det är en och en halv timme kvar på filmen.. jag kmr aldrig hinna se klart den xD hahaha! I för sig hade jag ju hunnit när jag nu tänker sitta uppe till tolv.. men då hade jag ju missat detta otroligt spännande roll som just nu håller på :D wooohooo, är så sjukt spännande att jag dör x) maha. Men okej.. klockan 12 måste jag stänga av.. oavsett hur spännande det är. Måste, måste, måste. Dels för att jag ska upp klockan 7, och dels för att det är utgång imorrn och jag vill inte vara trött xD Men nu ska jag fortsätta göra mig iordning samtidigt som jag springer fram och tillbaka till datan för att se ifall det är min tur på rollet ;D

Sjukt bra låt!<3

Kommentarer
Postat av: Rose

Tröttnar du aldrig på den låten?!

2010-02-27 @ 22:07:29
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0