Nej jag har inget annat att göra än att skriva blogg

35 frågor när du har tråkigt!

1. Sover du hellre själv än tillsammans med någon? neee
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? nope.
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Hundarna på jobbet :)
4. Hur lång är du? 1.6o typ :O
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Harry Potter 6 tror jag fan att det var x)
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: jasså haha xD
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS!<3
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Sambos
9. När såg du senast din mamma? För kanske.. 20 minuter sen när hon gav mig en skål med glass :D
10. Icke godkänt i något ämne? Nope
11. Mvg i något? joda :)
12. När vaknade du idag? hmm, vaknade som i första gången eller typ steg upp? :O steg upp.. halv 8 iaf :)
13. Vilken är din favoritplats? just nu vet jag fan inte det
14. Vilken plats föredrar du minst? bra fråga 8)
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? på psykhemmet :) hahah, nee men.. ehh.. i egen lägenhet och gosar med min vovve kanske? :)
16. Hur stor är din säng? vanlig 90 säng 8)
17. Vad sover du i? T-shirt & trosor
18. Hur många kuddar har du i sängen? 5 :D
19. Var har du bott/bor? Sverige, Sthlm, Söderberga.. Råcksta (vällingby xD)
20. Tycker du om kinamat? ehh tror det :)
21. Tycker du om kaffe? Hell no :D
22. Vad dricker du helst till frukost? Apelsinjuice eller oboy :)
23. Kan du spela poker? jao, men sen om jag är bra på det är en annan fråga xD
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? tror inte det nej :P
25. Vill du ha barn? HELL NO :D
26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska typ 8) men jag suger på det :D
27. Har du någonsin åkt ambulans? jao, men inte jag som var dålig 8)
28. Föredrar du havet eller en bassäng? havet tror jag
29. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder kanske :)
30. Är du cool? HAHA, alltid! :D ehehe.
31. Kan du rulla med tungan? jao
32. Vem är den roligaste människan du känner? ehh jag känner typ bara roliga människor så kan inte peka ut ngn speciell :P
33. Vad har du för ringsignal? FreakOut med Måns Zelmerlöw :D
34. Vad ska du göra ikväll? Fortsätta sitta här och dega.. försöka hitta på ngt att göra x) Lär väl bli fler blogginlägg skulle jag tro jao.
35. Hur mycket pengar har du på din mobil? ABONNEMANG! :D <3

tror jag kan ha gjort denna för inte alltför länge sen.. fast jag tog bort dem frågorna jag kände igen, så det blir nog bra x) hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0