Lita inte på Eniro. Lita inte på ******.. HAHA!

Roses blogg blev nice om jag får säga det själv :) Udda header jao, och bakgrunden får en att längta till blomstrande vår och sommar! :P Kika in den här -> Rooooooseee

Vi hann inte klart med hennes andra blogg, eller okej.. vi hann inte ens börja med den xD hahah. Men troligtvis ska vi fixa den imorrn jao :) Blir nog bra! Om hon inte ska åka till The Silent Way och jobba! :O lyyyyx! heheh 8) aja, vi får väl se :P

Vi åkte iaf till väsby, irrade omkring lite då vi enligt vår vägbeskrivning skulle ha åkt vänster.. men det inte gick att åka vänster 0.o så vi åkte tillbaka en bit. Sen ringde vi Ronja som försökte guida oss virrpannor rätt xD Sen frågade vi på statoil och då var det såklart den väg vi varit på innan.. fast man skulle svänga höger inte vänster :O fyfan vilken dålig vägbeskrivning från Eniro jao. hahah, lita aldrig på Eniro x)
Kom iaf till rätt kvarter och jag trodde jag skulle känna igen mig.. så vi parkera bilen och typ.. jaha..? 8) så började vi gå åt ett håll, men jag insåg att det var helt fel så då ringde vi Ronja igen :P Hon blev måttligt irriterad på lilla mig x) hahah. Jag var liksom där i fredags och hittade inte, den är bra ;) hahah. Iaf.. så irrade vi runt lite och hade ingen aning vart vi skulle.. förvirrade som vi (jag :D) var x) .. sen efter ett tag kom vi tillsammans med Ronja fram till vart vi var.. och well.. kan ju säga att vi parkerade bilen i princip framför hennes hus :D... HAHAHH, lita inte på Eniro.. lita inte på Sandra :) maha! xD

Men nu är Alex här så nu ska vi va social :)

Kommentarer
Postat av: Erika

SNYGGT! Du är så duktig sandra!:D

2010-02-28 @ 18:39:03
URL: http://pepino.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0