Kaaallt

Det är fredag idag!!! :D ifall ngn missat det liksom ;) hahha. Okej jag drömde sjukt konstiga drömmar inatt. Bland annat om att man gick i skolan, att jag och Malin satt i biosalen och väntade på resten av klassen samtidigt som vi såg en film om hajar. hahah, sen åkte jag tåg också, samt var med Therese och snackade om att joina henne en dag i skolan 8) HAHah, helt sjukt. Vaknade, klev upp och kände hur sjukt skönt det ska bli att sova längre imorrn :D wiihoo för helg! :D maha. Har ont lite överallt idag igen, är inte förvånad x) Men faktiskt så har jag inte jätte ont :) Det är ju bra iaf. Fryser som satan gör jag också </3 Usch varför är vårt rum så jävla kallt!? :O Det är sjukt. Hahha, varmaste stället i lägenheten är intill elementet som är utanför vår dörr. Så varje gång jag går in eller ut ur rummet så vill man stanna där lite extra och njuta av värmen ;D haha. Ha en bra dag iaf! :)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Kan inget annat säga än AJ!!!

<3

2010-02-12 @ 08:57:26
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: Rose

Jag drömde att jag och Johan gick ut ur hans lägenhet och när vi kom till gården så var det vår waj, det fanns bara en liten snöhög kvar och sen så började träden bli gröna =D

2010-02-12 @ 12:55:04
URL: http://lillagris.blogg.se/
Postat av: jessan

lider med dej som måste vara ute all day :O

2010-02-12 @ 17:07:02
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0