I´m weird and I like it

Ikväll kmr inte vara ngn bra kväll. Tur som satan är iaf att klockan redan börjar stiga. Inte för att jag kmr gå och lägga mig innan 21, och troligtvis inte då heller.. men ahh, man vet aldrig. hahah, jag har nada rollspels lust, och känner hur känslan av rastlöshet drar in över mig. Den ligger likt ett moln över huvudet och bara väntar på att kasta ner skiten på mig. Usch jag orkar inte. Jag vill inte. Bort med tankarna! Bort, bort, bort!

Istället riktar vi in oss på mitt drömhus. Jag har tidigare skrivit om det, och i för sig vill jag väl inte direkt bo i ett hus. nej det är så stort och läskigt :O haha. Men lägenhet.. eller nej radhus kanske? :) hahah, eller en enplansvilla? :D men okej, till saken. Jag vill ju ha en smal gång så man kan klättra :) Och en rulltrappa! :D och vad vore inte perfekt om jag även hade en skylt, eller text bredvid rulltrappan.. Den där skylten som är min! Min reklamskylt! :D eller ahh, texten :) HAHha, fatta roligt! Alla som kmr dit skulle typ.. "ehhh 0.o".. och fatta ännu roligare det skulle vara eftersom jag främst vill ha rulltrappan för att roa mig med att springa uppför den som går neråt, och tvärtom :D HAHHA! Yes.
Okej för att vara realistisk så kmr jag väl aldrig ha en rulltrappa i mitt hus 8) men jag vill ha den där skylten! :O En affisch, jaa fan ge mig en sån ngn? :D Funderar fan på att skaffa en själv :) Liksom ngnstans måste man väl kunna välja ut bilder eller texter där dem trycker det på en affisch? :O eller? Hahah, jag ska fan leta efter det. Nu! Wiiie jag har ngt att göra :D hahah 8)

Kommentarer
Postat av: jessan

HAHAHA jag ska riva ner affishen jag såg åt dig <3

2010-02-10 @ 22:21:12
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA! Jag vet vad du ska få på din 20års dag ;)

och nej inte en villa med rulltrappa ;)

2010-02-10 @ 22:54:20
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0