Hatar när det ska strula

ÄNTLIGEN! Fyfan vad arg jag blev när blogghelvetet vägrade fungera igår! :O Sen funkade det inte imorse heller.. eller okej för typ 10 minuter sedan. Så tänkte jag prova en sista gång och wiiie vilken tur :D Då kan jag följa min lilla tradition med ett morgoninlägg :)
Fryser som satan (som alltid) samt har ont i höften :( Men förutom det så är det fan bra :) Jag har kommit fram till att morgonen är en bättre tid än kvällen för mig. Även fast det suger att kliva upp ur den varma sängen ;P hahah 8) Kan inte skriva så mkt mer då jag måste se till att gå hemifrån typ senast halv. Måste matcha in t-banan som Alex tar jue ;) hahah. Det är väl nackdelen i så fall, att man inte bara kan ta en t-bana och sen nöjt åka vidare oberoende på vilken man tar ;P haha. Men annars är det endast positivt med sällskapet :)

Ska slänga in det jag skulle ha lagt in igår kväll också. Var ju smart och sparade det i Word ;) så här kmr det x)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Blir en till såndär.. weird lista. Bara för att ha ngt att göra typ.

1. Fireflies med Owl City är en grymt charmig låt!
2. Mitt halsband dampar -.-
3. Det känns som om jag kmr börja planera igen..
4. Jag har tappat rolllusten igen </3
5. Jag läste igenom lite gamla inlägg i bloggen tidigare.
6. Det var roande.
7. Samt fick mig att inse hur händelselöst mitt liv oftast är x)
8. Jag är fortfarande festsugen.
9. Jag är arg på dig.
10. Jag är arg på mig själv.
11. Jag kmr bli döv en vacker dag 8)
12. Jag tkr ändå det hjälper lite att lyssna på HÖG musik!
13. Jag vet att det kmr kännas bättre sen
14. Jag hatar att känna mig ensam.
15. På jobbet mår jag som bäst.
16. Jag vill ha en hund.
17. Är väldigt sugen på typ Ben&Jerry´s nu.
18. Leona Lewis är en grym sångare.
19. Min hjärna är typ död.
20. Jag tänkte ha en lång lista igen, men kmr fan inte på ngt.
21. Är det tragiskt om man bestämt sig för en sak men ändå inte kan sluta hoppas?
22. Brrrrröööööööl.
23. Varför fortsätter jag med denna lista när det tar typ 5 minuter att komma på en punkt?
24. Jag är störd that´s why x)
25. Var det mitt fel?
26. Eller har jag rätt att vara arg?
27. Skitsamma jag är arg ändå.
28. Jag hatar att vara arg.
29. Jävlar här går det undan, typ 5 punkter på mindre än en minut x)
30. Klockan är fan halv elva snart 0.0
31. Dags att sova typ.
32. Jag vill inte.
33. Känner att tankarna inte kmr samarbeta.
34. Hahah det slog mig att jag klagar över mina störda tankar alltför ofta.
35. klockan är 22.22
36. Jag har ont i nacken -.-
37. Jag ska lyssna på Hero of War, Fireflies och sen.. ngn mer låt, sen göra mig iordning.
38. Och jag ska sluta på 40 dåra.
39. Hero of War är en grymt bra låt!
40. Självklart ska jag somna till musik. Tack vare brur! :)

FITTBLOGGEN vägrar ju att funka! Blir på så sjukt dåligt humör. Tål inte sånt när jag redan är på dåligt humör nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0