Förvirrad Sandra

Jag trodde klockan var 23.57.. försökte desperat logga ut från msn innan den blev hel.. lyckades typ innan den blev 01 iaf.. skitstolt över mig själv :D.. sen insåg jag att klockan är 23.00, inte 00.00 xD HAHHA! Förvirrad eller vad? xD hahah. Aja, tänker inte logga in igen, nej istället har jag gjort mig iordning, och nu ska jag lägga mig. Så blir till att komma i säng i vanlig tid x) haha. Lite roande.

Bwt så drev jag ju om att stänga av datan innan klockan tolv :o vafan jag lyssnar ju alltid på musik när jag ska sova nuförtiden :) Så brur min stänger av den när han går och lägger sig. Sååå borde ha sagt att jag iaf tänkte komma i säng innan tolv. Jao så nu vet ni det ;P hhaha. Men ahh okej, enough! Godnatt med er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0