FITTMOBIL!

Okej min mobil har varit hur seg som helst när man skickar sms i typ en månad nu. Jag har vant mig men det stör mig fortfarande.. men nu kan jag inte ens läsa sms. Jag får dem.. ser dem på bakgrunden och trycker på dem.. sen försvinner dem 0.o.. fhyhnjkämäbäc CPFITTBAJSKUKANUSSAKER!
Men ahh så nu kör jag med min gamla mobil. Ett tips till alla.. om man är nöjd med sin mobil ska man ALDRIG byta! Nu stör jag mig endast på alla saker.. eftersom knapparna är helt annorlunda. Eftersom jag inte har konversationer på sms.. och säkert kmr det fler saker. Fyfan detta suger. Måste lämna in den nya.. cpmobilen som jag ska kalla den från och med nu. Ngt är ju seriöst fel med den.

Hade stor lust att kasta den i väggen så att den blev såhär :).. hahah. Lyckades hålla mig från det iaf. Haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är inte den där bilden från sandras mobil i skolan :P?

2010-02-13 @ 23:42:41
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0