En lugn Fredag

Vi såg på Lets Dance och mobbade allas kläder och dansstilar xD hahah. Seriöst Lets Dance suger x) Men var mysigt att vara social med mamma också :) Fett känner man sig också, fyfan har ätit så mkt onyttigt :P haha. Men, men.. är det fredag så är det ;) Vi började spela lite wii, Mario Party, men jag var trött och Alex störde sig så på datorerna som hade sån tur så vi stängde av xD hahah. Vi vet inte vad vi ska göra nu, jag är trött dock :O har varit vaken sen halv 8 imorse jue xD Alex däremot.. ja han gick upp vid 12 xD ahhah, får väl komma på ngt att göra och hålla mig vaken i ngn timme till iaf ;) Får se vad vi hittar på för ngt, inget ansträngande för det orkar jag inte xD Alex vill se film, Hp jao, fast jag tror jag kmr somna då xD Blir väl troligtvis inte ngt mer inlägg ikväll iaf :P så säger godnatt nu. Hoppas ni haft en bra fredag! :)

Jomen Alex var jätte road av att jag bestämt skulle ha med han på kort :) hahah. Och vi ignorerar att mina bh band är cp och att jag ser lite sliten ut xD haha.

Kommentarer
Postat av: jessan

haha trötta ni ser ut :) <3

2010-02-13 @ 11:00:02
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Rose

VARFÖR ska alltid våra bh-band synas? Jo för du och jag alltid har toppar so går ihop där bak :P

2010-02-13 @ 14:56:38
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0