Egentligen en helt vanlig dag

Godmorgon med er :)
Så då var det Alla hjärtansdag igen. En dag jag brukar ogilla, men som jag trodde jag skulle gilla i år. Well dagen har bara börjat så kmr väl ett kvällsinlägg om resultatet x) hahha.
Låg och drog mig i sängen imorse, sörjde att imorrn kmr jag inte kunna göra det xD haha, tragiskt. Helgerna går alltid så sjukt fort :O Känns som man inte hinner njuta av tiden och så poff så är det måndag igen xD sjukt. Men, men.. har egentligen inte så mkt mer att skriva just nu, och dessutom måste jag göra mig iordning. Ska klä på mig och äta frukost, för när mamma är klar ska vi upp till v-by :) Ska lämna in skitmobilen och försöka förklara för dem vad det är för fel xD joo jag är ju känd för att äga på förklaringar, så dem kmr säkert fatta ;) hahah. Men det blir nog bra. Ehehe.

Fick en söt liten lott från mamma :) Men vann inget. Men sött av henne ändå :D

Kommentarer
Postat av: jessan

glad alla hjärtans dag <3



och kmr mcfly till sverige ska vi såå gå :D

2010-02-14 @ 10:28:19
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0