Det dagliga morgoninlägget

Jag hatar att vakna på morgonen 8) hahah, var sjukt trött och ville verkligen inte upp ur sängen. Men lyckades komma upp, och nu sitter jag här och försöker att inte väcka brur. Känns som om det inte går så bra då jag hostar som satan :O men han är bra på att inte höra saker så kanske hör han inte? haha 8)
Fryser och har ont i magen har jag också. Usch fyfan. Vill ha helg så jag kan sova lite längre på morgonen :P haha. Får se vad man gör i helgen, jao troligtvis blir det till att va social hela helgen :D = precis så som jag vill ha det :) Vet dock inte med vilka :P det märker vi. Det med att dricka cola går inte så bra, men det med att inte planera går än så länge bra :D Men måste göra mig iordning nu. Lär ju komma minst ett inlägg ikväll iaf ;) Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0