Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge

Well nu mina vänner är min lilla surighet över :D wiiihoo! Vissa vet varför och andra inte, det får vara så :) Hur som helst så är det FREDAG idag! :D Wiiihooo! Imorrn ska jag INTE gå upp tidigt! Nej jag ska ligga kvar i värmen i sängen och njuta av att det är lördag :) maha. Kan ju säga att min planering att inte planera blev lite weird :O hahah, jag skyller på mina kompisar xD men hur som helst har jag inte hela helgen planerad, vilket jag skulle ha haft om jag gjort som vanligt 8) Så bättre är det iaf ;P hahah. Allt jag vet är att det blir HP maraton hos Alex imorrn, kanske med Malin? Och sen ska jag träffa Fredrik också! :) Aja, helgen blir nog bra ska ni se :D Nu ska jag gå ut i vardagsrummet och va lite social med pappa och Nadja i ngr minuter innan jag måste göra mig iordning xD hahah!

Kommentarer
Postat av: jessan

surighet.. haha... HAHAHA

2010-02-05 @ 11:07:32
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0