Colaberoende

Som vanligt gick det bra att jobba :) Fan jag trivs verkligen på mitt jobb! :D Sitter alltid och fikar sista tiden och kmr nästan aldrig därifrån förrän vid fyra, fastän man slutar kvart i :P Ja inte har man bråttom därifrån inte. Hur som helst har jag dock skitont i ryggen :O eller sidan, eller typ en blandning av det xD hahah. Eller okej det är nog mer ryggen än sidan 8) Inte bra iaf. Skyller på Pelle 8) (En liten border terrier som dock drog i princip HELA tiden). Hahah, han var minst men jobbigast xD tragiskt. hahah.

Det där med att inte dricka cola har än så länge inte gått så jätte bra denna vecka ;D hahah, seriöst dålig jag är ;D
Måndag: Cola
Tisdag: Cola
Onsdag: INGEN cola
Torsdag: Cola
Fredag: Cola

HAhha, ser bra ut right? ;D hahah. Borde väl egentligen ha varit tvärtom, med en dag då jag druckit cola, och resten då jag itne gjort det ;P Btw så är Fredrik värre än mig när det gäller cola :O hahah, jag trodde det var omöjligt x) hahah! Men nu ska jag duscha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0