Bloggfixaren i farten igen!

Jag har svarat på roll och fixat med Ellis blogg. Yes tankarna är definitivt borta då man är upptagen x) Det gillar vi. Och ärligt, jaaa jag ska försöka sluta tjata om mina äckliga tankar. Hahah, skriver ju fan alltid om dem 8) heheh. Hur som helst.. fixade och donade och hade mig. Först ville blogghelvetet inte samarbeta alls, men till slut fick jag ordning på det :) Vet inte om den är helt klar, beroende på vad hon tkr, samt om min fantasi ploppar upp och jag testar att ändra ngt. Men just nu är fantasin och orken slut. Jao nu orkar jag fan inte fixa med bloggdesign längre ;P inte ikväll nej. Men ahh, kika in den iaf! Tryck på bilden jao :)

Jag är lite trött nu. Samt vet inte riktigt vad jag ska göra nu :O Antar att det blir mer rollspelande jao. Joo men mitt liv är riktigt händelserikt :) eheh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0