you´ll be in my heart

Åt middag hos mamma och pappa idag :) Var supergott! och väldigt mysigt att träffa familjen. Saknar dem faktiskt, även om det är ganska skönt att bo för sig själv också ;P Jag och brur fick iaf skjuts hem av snälla pappa, och mamma skickade med lite muffins som jag hade tänkt prova till typ frukost eller ngt imorrn? ;D hahah.

Hade tänkt duscha typ nu.. men tror jag är för trött för det ;O Klockan 8 går min pendel imorrn, och jag har nu bestämt mig för att gå upp halv 7-7 och duscha på morgonen :) Kmr ångra det imorrn, men det skiter jag i! ;D hahah. Nej nu ska jag borsta tänderna och sen krypa ner i sängen x) Kmr väl ett inlägg imorrnbitti, eftersom jag vill lyssna på musik när jag somnar ;) maha. Men ahh, godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0