Sova hemma.. vad e det?

Idag hade vi 17 hundar på jobbet. Kan ju säga att det var i princip rena rama semestern idag också ;P haha. Ännu bättre då jag sluta tidigt idag också :)

Jag och brur har storhandlat på systemet idag, så nu fan har vi massa dricka hemma :D hahah.

Just nu sitter jag och väntar på att Alex ska ringa så jag vet när jag ska åka hemifrån. Han ska handla mat och utnyttjar mig som bärhjälp då ;D hahha. Jaa sen ska jag sova där också :P
Blir typ mkt bortasovande (är det ens ett ord? xD) denna vecka. Idag hos Alex, och sen troligtvis hos mamma och pappa både onsdag och torsdag. Sen vet man inte om man sover hos Jenny och Anton på fredag ;D Jao vi får väl se :P

Glömde ju berätta igår.. på söndag ska jag åka och hälsa på en kennel :D Bara för att prata om rasen, för jag måste ju bestämma mig om det blir en korthårig collie eller en staffe ;P hahha. Staffekennel på söndag, och senare blir det väl besök hos ngn colliekennel :P Ahh samt kanske mer kennlar för båda raserna, för att liksom hitta den rätta kenneln så att säga ;P hahah.

BILDER! som inte alls har ngt med inlägget att göra men ahh x) hahah.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jaha ;o Jag trodde att vi skulle åka till en uppfödare som har en valp som ska säljas ;o haha xD också trodde jag att det var en collie-valp som vi skulle kolla på :p haha :)

2010-12-28 @ 19:26:29
URL: http://lacostiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0