smärta

Ny header. Har inte bestämt mig om jag är nöjd eller inte. Vet inte om det är på grund av det att min axel håller på att döda mig så jag inte kan tänka ordentligt på ngt annat än det? Haha.

Känner inte alls för att jobba imorrn. Jullov tack. Hahah. Men ska väl inte klaga. Är för det första inte så många hundar denna vecka. Dessutom jobbar jag bara 3 dagar denna vecka! Eller okej.. dem andra två dagarna jobbar jag ju också.. men med fyverkerier istället. lite variation i det hela. Haha.

Är inte trött alls heller, men hinner inte se ngn film och jag kan snart inte sitta kvar här på grund av axeln. Usch för det. Hoppas som fan att jag inte har lika ont imorrn. För i så fall kmr det va grymt jobbigt på jobbet..


Kommentarer
Postat av: Nadja

Jätte fin header ;) kram <3

2010-12-27 @ 01:15:13
Postat av: $ara

Jätte fin header verkligen! :D

Men vet du när du ska träffa henne/honom då? :) kram <3

2010-12-27 @ 01:19:15
URL: http://lacostiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0