Mycket att göra!

Grymt skönt dag på jobbet idag! 9 hundar på 3 pers. Kan ju säga att det var lugnaste dagen på grymt länge ;D hahha. Satt mest och slappade, lite segt, men ahh det var faktiskt skönt :)

Försökte mig på lite shopping efter jobbet.. i stan.. HAHAHHA aldrig mer. Fyfan vad folk 0.o Tittade på kön inne i Åhlens och typ "NO FUCKING WAY!" HAHAH. Helt stört ;O köpte iaf nagelborttagningsmedel samt en bh med band man kan ta av :) Så jag kan ha dem till klänningen :D mohha.

Men nee, jag har fan inte tid att skriva en massa ;O ska göra massa saker för att senare ikväll åka hem till mor och far :) Jag vill absolut inte missa julaftonsfrukosten :D vilket jag gjorde förra året ;O det sög. Sååå därför sover jag över hos dem idag :) Maha. Men nee, fixa massa saker var det ja ;P haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0