Jag <3 Fredagar

3 inlägg på bloggen igår :) Fan duktig jag var då :D haha.
Idag är det -som ni kanske vet- FREDAG :D maha. Känns som om veckan har gått fort, det gillas! Ikväll ska jag och brur äta hos mamma och pappa :) Blir trevligt :D och well imorrn och på söndag är det Hundmässa! :D Äntligen! Skitsamma att man missar sina sovmorgnar och går upp tidigt.. för hundmässan är så värd det!

Jag har ju varit lite dålig på att gå upp dem morgnar när jag börjar 10 denna vecka. Har båda dagarna gått upp typ 30-40 minuter senare än jag borde ha gjort ;P har ju hunnit till jobbet då, men inte hunnit ta det lugnt och vakna i lugn och ro och så :P Men idag gick jag upp vid 8! och har därmed kunnat tagit det grymt lugnt :) Åt precis upp frukosten, och ska inte gå förrän om typ 20 minuter :) Mhm, me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0