Filmer och hundsnack

Vaknade vid 12, och har sedan dess inte gjort ngt mer än se på film x) Har sett på New Moon, Eclipse och Step up 3. Bra filmer jao! Längtar till fyran av Twilight saga kmr ut! Breaking dawn.. fan vad jag längtar! :O hahah. Och step up fimerna älskar jag! Tkr det är så coolt med alla danserna. Önskar att jag kunde dansa så.
Brur min har varit snäll och servat lata mig med mat (pirog och sen pizza ;D) och cola :D hahah.

Har iaf diskat. Inte för att det var mkt.. but still x) hahah. Skickade dessutom mail till en uppfödare nyss, ska man bara vänta på svaret :P haha. Alltså mailade om att få komma på besök så jag kanske kan bestämma mig för vilken ras jag ska ha. Om det blir staffe eller collie.. spännande :P ska maila fler uppfödare så småningom och se om man kan besöka dem också. Måste ju va noggrann med vilken ras det blir :P samt vilken uppfödare x) tänkte väl först läsa på extra mkt om raserna, så man är väl påläst ;P hahah.

Kommentarer
Postat av: $ara

Jag skulle ju följa med dig :D hah ;) kram <3

2010-12-26 @ 21:36:21
URL: http://lacostiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0