Brööl

Jag är för tillfället så fucking sjukt trött på detta sega internet. Okej, visst kanske det är bättre att ha segt internet hellre än inget internet alls. Men det är nästan så att jag hellre inte har ngt internet alls än så segt som detta internet är just nu! Jag kan inte lyssna på spotify.. kan inte se ngr klipp alls på youtube.. och varje gång jag ska göra ngt nytt.. som att till exempel logga in på bloggen.. så tar det en kvart. AAAAHHHH. Jag får damp. Klarar inte av det. Hoppas som fan att vi får det fixat så att båda kan va på det snabba internetet snart.. jag klarar snart inte mer av denna skit.

Hahha okej, förlåt. Jag ska kanske inte klaga. Men jag blir så sjukt irriterad när skiten vägrar funka. Ibland funkar det här sega internet helt okej. Ibland vill det lite som man själv vill. Men just nu, ja just nu, vägrar det samarbeta. och det klarar jag som sagt inte. Hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0