1 December

Jag har fullt upp hela tiden. Förstår inte hur jag lyckas, men fan jag trivs med det :) Igår färgade jag håret mörkare. Blev assnyggt! tack för hjälpen lilla moster :) Sov hos Alex sen så också :P
Efter jobbet idag var det meningen att vi skulle julhandla lite.. hahah, jag köpte en ny mobil, sen stängde alla affärer xD ahhah. Jag har iaf en Xperia x10 mini pro nu! :D Skitfin! Fick typ halva av Alex i julklapp :) Tack tack! Han är iaf hemma hos oss nu, har hjälpt mig med den och så :) maha. Imorrn ska jag öppna, eftersom jag bytte med Bella då jag egentligen skulle ha öppnat på fredag :P men, men.. får iaf sällskap av Alex ;P that´s nice!

Ska försöka slänga in bild på mig själv med nya hårfärgen imorrn eller så x) blir väl läggdags snart ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0