Bildbomb ;O

Har haft en supertrevlig dag med tjejerna! Kamilla, Erika, Malin och jag blev det, och fan vad roligt vi har haft det :) Parken zoo var dock inte så mkt att hurra för, men hey det visste vi ju redan ;D men i trevligt sällskap var det nice! :D Roligast var ändå när vi lekte i lekparken och fjantade oss ;P maha.
Parken är ju inte så stor, så efter det bestämde vi oss för att åka vidare till ett köpcentrum i närheten. Kikade runt lite i butikerna, åt och kikade lite mer :P Jag köpte en tjocktröja för 150 spänn! Inte direkt dyrt så :) Jätte skön är den också :D Hade en trevlig dag med er och hoppas vi hittar på ngt annat roligt inom en snar framtid! :) Puss på er! <3








plus lite bilder från när vi var och badade med dagishundarna i fredags :)





Det kanske är en toklabbe jag ska skaffa mig..? ;D sötvovvar.

Kommentarer
Postat av: Erika

Det var jättekul idag! :D Och så gullliga djur att spana in ^^

2010-08-08 @ 20:56:31
URL: http://pepino.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0