Här kmr en liiiiista!

1. Jag försöker välja ny profilbild på facebook men det går inge bra..
2. Att skicka massmeddelande på Ez är grymt segt!
3. Jag ska jobba imorrn ;O
4. Blandade känslor över det jao.
5. Ngn som kan göra mig till miljonär? :D heheh.
6. Varför tog jag siffror istället för punkter?
7. Punkter kan man sluta direkt.. siffror måste va jämnt x)
8. Jag tänker för mkt igen.
9. Jag har massa roll igång på Ez.
10. Just nu känns det bra.. men senare kanske det endast är jobbigt.
11. Orkar jag kika igenom massa bilder för att hitta en bra profilbild?
12. Hmm, bra fråga.
13. Jag börjar få ont i ryggen :O
14. Jag vill ha massage.
15. Varför ska jag börja sakna det nu igen?
16. Det är endast jobbigt jue.
17. Jag är störd, that´s why :)
18. Jag vill skaffa mig en tatuering ;O
19. Lära mig dansa också.. hahah!
20. Jag har ont i ryggen och nacken :(
21. Tyck synd om mig! ;D heheh.
22. Det är väldigt lite folk inne på Ez
23. Jag vill inte gå och lägga mig i tid.
24. Men jag måste för kmr va död imorrn annars x)
25. Men börjar inte förrän klockan 10 så kan lägga mig vid 12 :P
26. Går ju upp typ vid 8 så blir typ 8 timmars sömn då :P
27. Jaa nästan iaf eftersom jag knappast lär somna direkt.
28. Nu orkar jag inte skriva ngt mer här ;O
29. Men okej.. till 30.
30. Mohahha, har ingen aning vad jag ska skriva här så detta får duga :D

Kommentarer
Postat av: E V E L I N A A S

Haha, det där va kul :P Allt bra idag? Kram

2010-08-02 @ 10:54:02
URL: http://evelinaas.blogg.se/
Postat av: Rose

Finnt att du nämner att du har ont 2 ggr XP

2010-08-02 @ 15:48:00
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0