Så är det.

Jag är trött. Jag skulle vilja gå och lägga mig. Men jag vill inte att det ska bli torsdag, för då måste jag åter igen tvinga mig upp ur sängen och åka in till jobbet. Hahah, TRAGISKT! okej.. seruöst. Måste skärpa mig nu. Känner att jag bara klagar ;O heheh. Fast alla vet ju att det är ngt jag är bra på x) hhehe.

Såg på vänner, det får en glad! <3
Funderade på att kanske gå ut i helgen.. men ska troligtvis va hundvakt från fredag till söndag ;O känns dock mest roligt :)

Jag funderar på att svara på roll.. men vet inte om jag orkar. Känns tragiskt att jag knappt har ngn rolllust denna vecka ;O hade sån rolllust typ hela förra veckan att det var sjukt! Men åter igen befinner jag mig i min dal, och well det suger. Det som är mest positivt med det är att jag hinner se massa vänner avsnitt x) hahah. Men okej.. ska no kika in på Ez och iaf se om jag kan svara på ngr roll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0