Måste fixa bilder till nästa inlägg ;O

OMG! Jag har ju inte skrivit blogg idag ;O hahah. Fy och skam på mig. Men här kmr iaf ett kort inlägg :) Det var lugnt på jobbet idag också. 10 hundar idag igen. Tror dock det blir ngr fler imorrn x)
Har iaf bytt med Gittan den 29:e oktober, så den helgen blir det Idre med Rose och Co! :D Ser fram emot det jao! I helgen blir det mysig parkdag på Parken Zoo med Malin och Co ;) Kmr bli mysigt jao :)
Ska lägga mig om typ 40 minuter, för bytte med Bella och ska därmed öppna imorrn. Synd på ett sätt, för jag kmr vilja rolla mer ;P men bra för då slutar jag tidigt imorrn och kan möta Nadja och fixa lite saker i v-by sen :D Negativt och positivt jao!

Men ehh, jag har inge mer att skriva just nu. Jaa jobbet är ju som sagt igång igen och då blir det ju oftast bara ett inlägg om dagen x) Tragiskt jag vet ;P hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0