Lördagar is the shit

Färgade håret. Det blev väl inte alltför stor skillnad men helt okej ändå :)
Pelle snodde en vante så jag och Nadja jagade honom. Liksom lek var ju roligt. Men sen fångade jag honom och då vägrade han att släppa den ;O men hell no att jag gav mig, så bände nästan upp käften på han för att få honom att släppa den. Så nu är jag lite sur på han. En hund ska kunna loss, så är det bara.

Annars är det väl bra. Ska snart hoppa in i duschen tänkte jag x) fast funderar på om jag ska se ett vänner avsnitt innan, eller om jag ska se ett efter.. hmm. tror jag ser ett nu, behöver bli på bättre humör ;P hahah.

Bilder kmr i ett senare inlägg för jag orkar inte tjaffsa med minneskortet just nu 8)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe.. oliwer kan typ inte loss ^^ bara för att jag fortfarande jobbar med att han ska ta saker/apportera xD

2010-08-28 @ 16:07:16
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahaha! nej han är ju ingen TERRIER! ;D

2010-08-28 @ 16:56:51
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0