I´m dreamer, and dreaming's what I do

Jag hade tänkt att inte gå ut idag. Men brur min bjuder på lunch om jag kmr upp till v-by till strax innan 11 :) Så jag tänkte att det låter trevligt, plus att jag faktiskt kmr ut och rör på mig lite! Så ska snart klä på mig och sen vandra uppåt till byn.

Hade iaf grymt trevligt igår på Grillmiddagen hos min chef :) Personalfest -eller vad man nu ska kalla det- är nice! :D Är så grymt glad över att vårt lilla gäng kan umgås även på fritiden sådär. Det är nice om jag får säga det själv! :)
Kom hem typ vid 12 och var grymt trött då så la mig direkt.



Sen tänkte jag också säga att jag tror jag är nere i 3 hundraser nu.. Kromfohrländer, Kooikerhondje och Korthårig collie! :D Känns bra att ha raderat ut lite raser, så nu tänker jag satsa på besök och mail till olika uppfödare för att försöka ta reda på vilken av dem tre raserna som passar mig bäst. Det går iaf framåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0