Där jag går i mina slitna skor..!

Jag har fullt upp med rollandet just nu, men tänkte iaf skriva lite innan jag återvänder till rollvärlden ;P Jag är blåslagen! Seriöst, denna vecka är inge bra för mig ;D jag har 4 blåmärken, 3 på axlarna från att ha lekt med hundarna på jobbet xD och ett på låret, som är typ.. gigantiskt -.- tack vare att en hund behöver kolla synen då han lyckades träffa mig när han skulle säga till en annan hund. Som egentligen inte gjorde ngt.. men ahh våra hundar är knäppa :D hahah. Ont gör det iaf! Ett blåmärke för varje dag denna vecka. Seriöst.. får jag ett blåmärke imorrn kmr jag garva satan! hahah xD

Blåmärket på låret.. jaa det syns ganska dåligt, men det gör ont som satan! ;O

Jag träffade Nadja i v-by idag efter jobbet. Gick till.. skomakarna för att se vad som kunde göras åt mina favoritskor som är lite.. utslitna ;D .. gissa hur han löste det.. med inlägg! xD hahaha så jävla roligt att man inte tänkt på det liksom 8) men ahh, så nu kan jag använda mina favoritskor igen! <3 :D:D:D


SKORNA!<3<3<3<3

Sen var det ngt mer jag skulle skriva.. Joo! Imorrn ska syster följa med mig till jobbet :) Får hon se hur en stängning går till. hahah. Sen så ska vi in till centralen och möta upp kusinen vår som kmr hit :D

Kommentarer
Postat av: Rose

Du kommer aldrig ge upp dom för ens dt inte finns någon som kan laga dom va? Ja köprt min svart/rosa när ja gick i ettan lr om dt va 2an, tror du köpte dina samtidigt =O



blir svårare nästa månad för då blrjar ja jobba heltid. kanske får lite andra tider så jag får tid att träffa folk, liksom inte så kul att jobba då andra e lediga inte heeeela tiden iaf :K

2010-08-12 @ 23:36:26
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0