Bättre än förväntat

Jag trodde jag skulle få hemskaste promenaden ever idag! Tänkte att fan nu fick jag definitivt jobbigaste gruppen. 3 hundar är inte många, men jag fick en samojed som är lite speciell. Han drar och skäller och jaa.. vettefan. Sen en borderterrier som jag kmr ihåg som jobbigaste draghunden -,- samt en Rhodesian ridgeback valp som man alltid får släpa efter sig.. Förberedde mig på att dö, vilket var jag nära att göra i början. Men efter kanske 10 minuter gick det asbra. Dem var så duktiga mina vovvar och jag var så glad på dem :) Okej, ingen perfekt promenad, det blev lite drag och lite släpning, men större delen av promenaden gick asbra! Duktiga vovvar :)

Hmm.. ska sova om typ 40 minuter. Hatar när man stänger och sen ska öppna dagen efter. Usch för det ;P slutar dock tre imorrn, så då har man hela eftermiddagen på sig att göra saker :) maha. Men ska rolla lite mer, sen ska jag fixa adminsaker och efter det blir det ett vänner avsnitt innan det blir sängen x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0