we are the best

Jag och Alex var duktiga :) Gick till ÖB, v-by och sen vidare till johannelund. Jag lämnade CVn på 2 hunddagis, två djurbutiker samt på Coop :) Jao och sen köpte vi lite saker som mamma bett mig köpa. Det tog typ en timme eller ngt, så efter det har vi suttit här hemma hos mig och slappat :) Ätit choklad och druckit saft. Mums! Och jag köpte cola, så jag kan dricka det ikväll :D och har dessutom kvar lite Brio från bion igår :) Härligt! :)

Imorrn fyller jag år :D Wiiiho, och fint folk kmr hit! <3

Kommentarer
Postat av: Nadja

Duktiga ni :D

Fint folk = JAG :P haha

2009-09-15 @ 20:30:55
Postat av: Magnus

Åt du inte upp din brio igår? :p. Haha, now you have coke ;). :o...får inte alex cola? Fett taskigt :p

2009-09-15 @ 21:35:31
Postat av: Nadja

OJOJ, man tackar för det ;)

Vad ska du göra imorn? Följa med upp till byn? Ska ev åka med din mor å handla imorn bitti men efter det isf.

2009-09-15 @ 21:42:48
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: Sandra till Magnus

nope, hade lite kvar :D

haha, yeah, cola <3 :) haha, joo han fick smaka lite :P

2009-09-16 @ 00:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0