Väntan

Jag hatar att vänta ut tiden. Och nu har jag verkligen hur lång tid på mig som helst. Lite segt kanske, eftersom jag är klar med allt förutom håret nu. Och håret ska jag få hjälp med sen :) Av Jessica, bara för att hon gör det bäst! :D
Moster hjälpte mig iaf med naglarna, så dem är fina nu :) Sminkningen fick bli enkel, bara mascara. HAHA jag suger :)

Pappa planerar ngt, det kmr ngr hit tror jag. Jag satte nyss på 10 koppar kaffe så jag är ganska säker på att ngr kmr :P men vet inte vilka eller när :O Spännande.
Daphne är typ fri från lössen :D dem är borta! :D:D:D Dock ska hon få bo hos mig en vecka till, så ska vi köra med medlet en gång till för säkerhets skull. Sen ska hon flytta till Rose :D

Ikväll är det FEST! :D Brur min ska med också :) Fun fun! Och jag ska ta kort med min kamera :) Som är sönder xD HAHHA, alltså den funkar att ta kort med, men man ser inte hur korten blir eftersom skärmen inte alls funkar. Men aja, det blir spännande att se vad det blir för bilder imorrn när man lägger in dem på datan :P Roligt ;D haha :P

Kommentarer
Postat av: jessan

HAHAHAH fy fan vad HEMSKT med kameran!

(eller okej TOKKUL fota massa på mig)

2009-09-11 @ 18:14:19
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Magnus

Vi vill ha många foton :p

2009-09-11 @ 18:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0