Trött

Man kan ju undra vad jag gör uppe den här tiden. Det är för tidigt :O hahah, och well jag är sjukt trött eftersom jag inte kom i säng förrän vid typ 2 igår. Men ahh imorrn ska jag ju upp tidigt. Eftersom jag och Rose åker imorrn! :D Så därför vill jag vara uppe tidigt nu, så att jag typ däckar ikväll xD hahah 8)
Ska ju ta med mig systers bärbara, så vi får se ifall vi har internet som vi hade förut ;P annars får vi helt enkelt klara oss utan det :) Och jag kmr va död här, på msn, på rollspelssidorna och allt vad det är xD haha 8) Men aja.. jag ska snart dra mig för att duscha. Sen blir det nog till att antagligen se på film och vakna lite mer, eller svara på roll. Yes ngt av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0