Söka jobb

Att söka jobb suger! :D Dem vill typ bara få en att känna sig dålig och trycka ner en.. Eftersom man går igenom typ.. hundra sidor med massa jobb där dem kräver erfarenhet. Deras dolda mening i detta är "HAHa, du suger, du får inte det här jobbet..! :)" HAHAHAH, dumma jävlar :O

Aja, jag sökte iaf ett jobb, i liljeholmen :) Som cafébiträde på Wyanes Coffe.. inte direkt min grej men skitsamma :D det var fan det bästa jag hitta. HAHa, det sög :) Nästa vekca ngn gång får vi (Du och jag Alex!) ta oss till djurbutikerna och hunddagisarna (samt fler butiker ifall du vill) häromkring. Yes, det är dags att handla nu! HAHAH, handla vadå? :O hehehe xD okej, jag är trött. Ska sova snart.
Imorrn fyller mamma år, det blir till att fira henne = Äta tårta :D hahaha, mums! Sen är det FEST :D wiiiie! Men nu... sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0