Snart så.

13:e september. Snart, snart fyller jag år :) Tror inte direkt det blir så speciellt, men en sak vet jag iaf. Att jag ska vara med underbara kompisar då :D Och äta tårta! :D mums ;D hahah, för vi har inte alls 2 tårtor i vårt kylskåp efter att mamma fyllde år 8) nej inte alls ;D haha :P

Aja, idag har jag inte direkt gjort mkt. Bara massa slapp, även om jag gör allt samtidigt xD hahah. Men snart ska jag åka med Alex och hans mamma till v-by där vi ska kopiera våra betyg. Jao så vi kan lämna ut dem på tisdag :) Vi VILL ha jobb! Eller snarare... VI VILL HA PENGAR 8D hahahha xD yeah.

Jag ska på bio imorrn också :D Med Magnus :) vi ska se en film.. HAHAH, ehh som heter.. Ig.. bardilas.. blabla ngt :D orkar inte kolla upp, och hur som helst går det ändå inte att uttala namnet xD hahah ;D Sen ska vi fika hos mig :)
Vet en till film som jag vill se sjukt mkt! New Moon <3 VILL SE, VILL SE, VILL SE :D = SKA SE, SKA SE, SKA SE :D:D:D hahah xD


Och jag vet en film till som jag vill se.. som jag inte hade pengar till att se på bio :O Public enemie, med Johnny Depp :D Måste.. se den. Ska fråga brur min tror jag. Men nu måste jag dra :O Alex kmr nu!

Kommentarer
Postat av: jessan

inglorious bastards? ;) den ska va skitbra ^^

2009-09-13 @ 19:03:23
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: jessan

inglorious bastards? ;) den ska va skitbra ^^ kan han bjuda mig med *

2009-09-13 @ 19:04:22
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: jessan

BTW! (spamma)

Vi måste se nya twilight:) vi såg ju förra liksom ;)

2009-09-13 @ 19:05:23
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Magnus

Inglourious Basterds heter den :p. mmm, fika dreggel xD...argh, kakorna biter mig xD

2009-09-13 @ 19:07:47
Postat av: Sandra till Magnus

det är typ omöjligt att komma ihåg det namnet jue xD

HAHAH! jao akta dig för kakorna ;D

2009-09-13 @ 19:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0