September igen.

Eftersom Magnus kommenterade det ;D vi smsade under kvällen and it was fun :D rolig prick den där ;) haha :P och Jag är Gud :D mohahah! *skratta elakt* hahah! xD Vi ska på bio sen också :)
Idag mina kära läsare, vilka ni än är.. SÅ ÄR DET SEPTEMBER! Den 1:a, det betyder att jag fyller år snart! :D haha, har dock redan fått massa presenter.. eller massa och massa.. men ja en del :P Men bara jag får tårta så är jag glad ;D sen tackar man ju inte heller nej till presenter 8) haha :P

Så vad ska jag göra idag? Jag ska sitta här. Rolla<3 Rensa klart min garderob och eventuellt ringa veterinären för att fråga vad man kan göra då lössen vägrar försvinna från ens råtta. Jao. Men jaa, nu ska jag hämta frukost, normal frukost (inte choklad som det blev igår xD) och sen ska jag rolla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0