Segt

Jaha så både jag och syster hade planerat att inte gå ut ngt idag.. ja ibland är det skönt att bara gå runt i lägenheten i sovtröja och mjukisar :) Men marsvinens mat är slut så vi måste gå och handla iaf ngr grönsaker till dem. Yes.
Det värsta är bara att jag redan börjar känna den där.. bläää känslan som jag får ibland. Men jag tänker inte gå in längre på det, nej då blir man bara deppig. Haha, jaa jag känner mig själv iaf ;D tur det 8) typ. Jag ska iaf hänga tvätt nu, sen ska jag väl dega här lite mer. Och efter Sara glott på en film ska vi till affärn. Yes. Btw måste jag nog städa hos djuren idag också. Mm.. och jag vet ännu inte hur jag ska göra med Daphne :/ aja.. Hänga tvätt var det ja.

En bra låt som får iaf mig att tänka en hel del tankar som inte bör tänkas xD hahah 8) ahh eller ngt sånt.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Glöm inte att hänga tvätten :p. Va e det för tankar som inte ska tänkas? ^^

2009-09-06 @ 13:32:00
Postat av: Sandra till Magnus

Har hängt den redan ;) haha, jadu en massa tankar 8)

2009-09-06 @ 14:02:26
Postat av: jessan

äh fan häng inte läpp, du ska ju leka med mig på tors!;D

2009-09-06 @ 16:50:22
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Erika

Jorå det är bra med mig :D sj då? <3

2009-09-06 @ 18:37:55
URL: http://chessy.blogg.se/
Postat av: Magnus

Haha, vi vill veta va du tänkte sandraw :p

2009-09-06 @ 20:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0