Only me

Jag vill göra om min blogg, men orkar typ inte. Eller så vill jag, samtidigt som jag inte vill :O HAHA, förvirrande. Jag borde ringa Curre, men orkar inte riktigt ta tag i det. Men okej, nu ställer jag om larmet på halv 8, och då SKA jag ringa honom. För jag pallar inte ha kvar marsvinen. Dem är söta, men där tar det slut med positiva ord för dem ;D hahah!
Jag har ont i min högra vad. Ajaj, bara för att det regnat och jag gick ut med favvoskorna. Dem har värsta hålet i högerhälen, så måste gå på tå då. Well, och nu har jag ont xD eller.. är det träningsvärk kanske? xD HAHAH, weird.

Folk är iaf sega på att svara på roll 8) ahha, jag har liksom typ.. 10 roll på ena karaktären, 8 roll på den andra och sen typ.. 4 roll på den sista, och ingen svarar :O Okej, det är inte mkt folk inne.. men endå 8) hahah ;P Well well.. tror jag ska prova att ändra bloggen, så får vi se om den får bli sån, eller förbli som den är ;D
Och så en bra låt som Alex fick mig att lyssna på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0