Morgonen.

Imorse vaknade jag tidigt. Stängde av snoozen och hade kvar mobilen i handen, så råkade typ ringa moster i halvvaket tillstånd, insåg att det ringde och trodde att hon ringde mig. Men fattade sen att jag ringde henne så la på, och efter det smsade vi lite. Sen var jag tvungen att kolla datan för hon sa att hon trodde jag ringt på grund utav hennes kommentar på min blogg xD hahah, nyfiken blev man jue :P Snackade lite med henne på msn sen också innan jag kröp ner i sängen igen och kikade på Ugly Betty. Sen kom hon hem till oss, och då gjorde vi sällskap vid frukosten :)

Jag börjar btw tro att jag är laktosintolerant o.0.. har ont i magen varje dag nu typ.. och well jag dricker ju mjölk varje dag. HAHA, hmm.. och här sitter jag och dricker varm choklad 8) yeah, men ska försöka att komma ihåg att inte dricka ngn mer mjölk idag så får vi se. Fick iaf skitont i magen nyss så funderar på om det är det.. och jag som har halva koppen kvar :O buhu jag vill dricka jue :/ hahah 8)

Ikväll börjar iaf Idol :D wiiiie, jag har inte alls tjatat om det i typ en vecka nu xD ahah, men då har jag äntligen ngt att följa, och dessutom brukar det vara ganska underhållande :) Yes.

Kommentarer
Postat av: jessan

IDOL!!!!!!!!!!!<3

Livskraften kommer tillbaka till mig!!

käääärlek till ett tv program

2009-09-08 @ 11:25:30
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Haha, du tror inte att du kanske har samma 'fel' som mig? Jag tål inte fetthaltig mjölk / milkshake. Först trodde jag det berodde på oboyen eftersom jag får ont i magen av för stark choklad, men nu vet jag att det är mjölken som gör skillnad. Testa dricka blå som bara är 0.5% fett i, det funkar för mig.



Haha, först när jag insåg att det var mjölken trodde vi att det bara var något psykiskt, när jag visste att jag drack mjölk fick jag ont i magen. Men för inte så länge sedan testade jag köpa en ica milkshake och drack i bilen, och då fick jag skiiitont, så då kollade jag på förpackningen bara.. "Jaha, 1.5% fett.. där ser man.." XP

2009-09-08 @ 12:08:27
URL: http://fishfejs.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Haha nej det smakar inte alls som vatten! Blåmjölk är uppfriskande gott och kallt, smakar inte lika fettigt som rödmjölk (jag tycker röd smakar grädde) XD

2009-09-08 @ 14:49:41
URL: http://fishfejs.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Haha no way att röd och grön mjölk smakar samma! XD

2009-09-08 @ 15:42:11
URL: http://fishfejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0