Kortis

Jag har ont i huvudet. Blää för det. Usch usch. Iaf, jag pallar inte direkt att skriva ngt just nu. Ska träffa Ullis och hennes hund Tyson om typ en halvtimme :) Promenad blir det, sen ska jag till v-by med brur och Alex, kanske Nadja och Ullis också? vem vet ;D ska hämta det nya ID-kortet samt att brur ska vara snäll och fixa dricka :) Mohahah :D Är sjukt taggad inför imorrn :D Dagen blir väl lugn och slapp, social med mamma, hon fyller ju år :) Sen kvällen är det fest!
Visst ja! Jag ska fixa en annons om marsvinen och lägga ut ngnstans sen också :) På blocket kanske? 8) Jao vi får se :P

FITTBLOGG! det funkar fan inte att lägga ut bilder... Well fuck you! äckeblogg! -.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0