I´m home

"Orsaken till att Jag inte skulle överleva i en sån här stuga.. Hon kan inte elda :)" HAHA xD Typ sant jue. Iaf, dagen var supermysig! Påminn mig om varför jag ska åka hem sen.. Jovisst ja, jag kan inte elda xD HHAHA, trött som fan här jao ;D Rose fick skriva först, och jag höll fan nästan på att somna under tiden :O Jag blir så sjukt trött här uppe :O helt sjukt. Men ahh.. fyfan vad jag trivs! <3 Lite småkallt, men så ska det vara. Riktig höst är det iaf. Jag önskar bara att vi haft mjölk och oboy så vi hade kunnat dricka varm choklad! :O *dreggel*.. xD

Men ahh.. orkar fan inte skriva så långt nej, utan tar det kortfattat. Vi hjälpte till på morgonen, med samma saker som vi fick göra förra året. Sen gosa vi och lekte med valparna en hel del! Samt kelade med våra killar från förra året! <3 Åhh mysvovvar, fyfan vad jag älskar hundar! :) Plockade rönnbär gjorde vi också, tillsammans med Catte och Sofie. Jao och Fjodor ;) Sen en tur till hästarna precis som igår med alla fyra "hushundarna" som sällskap :) Nu eldar iaf Rose, det gillar vi! :D

Pumba


Sessan


Protes


Valparna fick ett ben :)


Sessans söta små puppisar :) Bilden är inte den bästa, men den är ju tagen med min kamera. Som man som sagt inte ser ngt på xD Så då är den ändå helt okej ;)


Föredetta Collin/Colorado. Nu heter han Tor, och han är superfin! <3

Kommentarer
Postat av: alex:P

va mysigt det låter, bara ni kommer hem sen^^

2009-09-27 @ 23:13:47
URL: http://alekei.blogg.se/
Postat av: jessan

hur länge är ni där? :)

2009-09-27 @ 23:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0