I love it

Vi tillbringade största delen av dagen med dem underbart söta valparna! <3 Lekte och gosa, pussa och kela med dem, samt klippte klor också ;) Så sjukt söta! Fyfan vad jag vill ha en valp!
Vi åt både lunch och middag tillsammans med Catte och hennes döttrar, var helt okej. Så såg vi på vår praktikfilm också, samt åt efterätt som bestod av glass, bär och chokladsås, Mums! Efter det gav vi valparna mat, jag och Rose ska göra det i fortsättningen! :) Sen tog vi oss en kort tur till hästarna allihop också, med fyra vovvar, Benito, Zarroc, Fjodor och en pointer vid namn Exa. Hälsade på hos Cattes föräldrar en snabbis också innan vi drog oss tillbaka för natten. Nu sitter jag och Rose och spelar Uno igen ;D samt äter onyttigt! Ahh och datan är seg, men den är absolut bättre än ingen!
Jag vill aldrig åka härifrån.





Kommentarer
Postat av: Nadja

Men ååååå så söta. ;) kram

2009-09-26 @ 21:30:06
Postat av: tebbs

fyfaaan vad söööta! o:

2009-09-26 @ 23:51:59
URL: http://shesover.blogg.se/
Postat av: alex:P

vi kan ta det sen när ni kommer hem.jag ändrade headern igen^^ min arm såg helt miffo ut eftersom jag var tvungen att klippa av en bit:P ser det helt miffo ut med fågeln:P?

2009-09-27 @ 16:54:33
URL: http://alekei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0