Hmm

Fyfan vad ont jag hade i ryggen igår :O ajaj, inte bra att sitta för länge vid datorn nej. Så idag ska jag vara med Najda :) Vi ska till byn och fixa lite saker, sen ska vi se Ice Age 3 :D Sen ska jag väl också fixa lite smått i hemmet innan mamma och pappa kommer också.
Visst ja! Jag måste komma ihåg att ringa veterinären också. Måste fråga vad fan jag ska göra för att få bort lusjävlarna från Daphne. Jao, dem verkar trivas på henne -.-'

Och jag har egentligen inget alls att skriva om. Usch och blää för det. Men aja.. ska göra mig iordning nu.

Kommentarer
Postat av: Nadja

haha vem r Najda?? ;)

Då är vi 2 som måste ringa samtal... Ses snart.<3

2009-09-02 @ 11:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0